Президент Готель застосовує на постійній основі профілактичну дезінфекцію, яка спрямована на попередження виникнення та розповсюдження інфекційних захворювань серед гостей готелю та персоналу, який обслуговує гостей. Профілактична дезінфекція здійснюється систематично з кратністю, регламентованою санітарними правилами та іншими нормативними документами.
Найголовніше в наш час —
це безпека, та довіра
Тому ми підготували відео про те, яких мір ми притримуємось задля забезпечення вашої безпеки, під час перебування у готелі.
Як ми піклуємося про гостей?
Засоби для дезінфекції рук
В зоні рецепції, лобі-бару, та Слов’янському залі (місце проведення сніданків) встановлені сенсорні засоби для дезінфекції рук. Щовечора проходить генеральна дезінфекція меблів.
Озонування та кварцування номерів
Обов’язкове щоденне озонування та кварцування проводиться в кожному номері при прибиранні, та в гостьових зонах. Озонування — високоефективний метод дезінфекції, оскільки озон швидко і надовго усуває шкідливі мікроорганізми, після чого, ми ретельно провітрюємо номери та гостьові зони.
Озонування транспортних засобів
Озонування також застосовується в транспортних засобах, які готель використовує при наданні транспортних послуг гостям. При необхідності озонуємо машини гостей.
Сніданок
Сніданок подаємо в номер.
Спа-зона
Спа-зона озонується, тренажери дезінфікуються щоденно.
Зона рецепції
Зона рецепції кварцується кожні 12 годин. Також, ми стерилізуємо: пластикові ключі від номерів, документи, гроші, ручки, все, що гість бере в руки та передає нашому персоналу, проходить обробку.
Співробітники зони рецепції використовують маски, окуляри та перчатки. Кожен співробітник проходить температурний контроль двічі за зміну.
Дверні ручки
Всі дверні ручки в гостьових зонах готелю протираються дезінфікуючим засобом кожні 60 хв.
Стандарти прибирання номерів
В зв’язку з цим, ми внесли зміни до стандартів прибирання номерів, а також гостьових зон для того, щоб кожний гість мав змогу знаходитися в чистих приміщеннях, які регулярно дезінфікуються та озонуються. Ми використовуємо професійні сертифіковані засоби для прибирання.
Система подання повітря в готель
Крім того, вже декілька років, в систему подання повітря в готель, вбудована система "ActivTek INDUCT 10000" . Ця іноваційна розробка використовує технологію ActivePure (RCI) для усунення неприємних запахів, вірусів, бактерій та інших забруднень повітря.
Піклування про персонал:
Усі співробітники готелю використовують засоби персонального захисту: маски, перчатки.
При вході на роботу кожний співробітник проходить температурний контроль. Співробітник готелю не допускається до роботи, якщо у нього виявлено підвищену температуру.
В готелі виявлена окрема кімната для того, щоб кожний співробітник мав змогу перепочити при поганому самопочутті, а лікар готелю мав змогу здійснити кваліфікований огляд співробітника.
В столовій для персоналу знаходиться дезінфектор для рук.
У всіх приміщеннях ресторанів, кухні та залів проведення заходів суворо витримані міжнародні стандарти роботи НАССР. (директива 93/43/ЄС «Про гігієну харчових продуктів».
Працівники служби прийому та розміщення користуються кожні півгодини дезінфекторами для рук.
Озонатор експлуатують у багатьох місцях готелю, таких як: рампа, де приймається товар, цокольні поверхи в готелі та інші місця, де персонал перебуває після робочої зміни.
«Президент готель»
піклується про кожного гостя, адже безпека гостей — наш першочерговий обов’язок.